W naszym sklepie internetowym sprzedaż wysyłkowa realizowana jest na terenie Polski za pomocą Poczty Polskiej lub firm kurierskich UPS i DPD.
Możliwe jest także wysłanie paczki w dowolne miejsce świata - konieczny jest jednak wcześniejszy kontakt, w celu ustalenia kosztów wysyłki, ponieważ zależą one od wagi i rozmiarów paczki.
Istnieje możliwość osobistego odebrania zakupów w siedzibie firmy, w godzinach pracy.
Podane ceny są cenami brutto i zawierają 23% podatku VAT, wyrażone są w PLN.
Zamówienia złożone w dni robocze do godziny 11.00 realizowanie są najpóźniej w następnym dniu roboczym. Jeśli nie jest to możliwe, wysyłana jest odpowiednia informacja na podany adres email lub kontaktujemy się telefonicznie.
Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta realizowane są w pierwszej kolejności w najbliższym dniu roboczym.
Zamówienia wysyłamy:
· Pocztą Polską – jako Kurier48, paczki docierają do adresata zwykle na drugi dzień roboczy od nadania. Poczta Polska dostarcza paczki w dni robocze.
· Firmą kurierską - UPS i DPD, docierają następnego dnia roboczego od nadania.
W naszym sklepie zawsze masz kontrolę nad kosztami wysyłki. Koszt wysyłki jest stały, niezależnie ile kupisz - nie musisz się ograniczać!
· Odbiór osobisty w siedzibie - 0,00 zł
· Poczta Polska - odbiór w punkcie - 8,00 zł
· Poczta Polska - Kurier 48 - 10,00 zł
· Poczta Polska - Kurier 48 - płatność za pobraniem - 12,00 zł
· Kurier DPD lub UPS - 16,00 zł
· Kurier DPD POBRANIE - 20,00 zł
DARMOWA WYSYŁKA:
· zamówienia o wartości powyżej 200zł opłaconych z góry
· zamówienia o wartości powyżej 250zł z płatnością przy odbiorze
ZWROTY:
· Przesyłkę należy sprawdzić (z zewnątrz) w obecności doręczyciela. Paczek naruszonych bądź ze znacznymi uszkodzeniami nie należy przyjmować.
· Zwrot zakupionego towaru w sprzedaży wysyłkowej jest możliwy w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Produkty muszą mieć kompletne, oryginalne opakowania bez śladów otwierania, używania bądź naruszania zawartości. W celu wysłania do sprzedawcy należy użyć takich samych opakowań zewnętrznych, jakie były zastosowane w otrzymanej przesyłce. Kwota zostanie zwrócona na adres nadawcy (lub rachunek bankowy) po otrzymaniu przesyłki i sprawdzeniu zawartości.
· Paczki (zwroty) za pobraniem nie będą przyjmowane.
· Zwroty z tytułu reklamacji powinny być wcześniej uzgodnione ze sprzedawcą drogą mailową sklep@kreatywnedziecko.eu. Kupujący może złożyć reklamację na podstawie rękojmi lub gwarancji: gdzie rękojmia oznacza odpowiedzialność sprzedającego względem kupującego za wady fizyczne oraz prawne towaru, który sprzedaje. Gwarancja zaś : pisemne zobowiązanie gwaranta (najczęściej producenta) do bezpłatnego usunięcia wady lub wymiany towaru na niewadliwy na warunkach określonych w dokumencie gwarancyjnym. W przypadku nabycia wadliwego produktu, kupujący może zdecydować o obniżce ceny danego towaru, albo odstąpić od umowy. Za uszkodzenia powstałe w transporcie odpowiada sprzedający.
· Jeśli kupujący złoży reklamację w ciągu 12 miesięcy automatycznie zakłada się, że rzecz była wadliwa w chwili jej wydania